da en de tr

Leverings- og betalingsbetingelser

Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler i webshoppen. 

PRISER

Alle priser i webshoppen er inkl. moms samt gældende afgifter. Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl samt for udefra kommende pris- og valutaændringer. 

BETALING OG SIKKERHED
Vi anvender NETS (det tidligere PBS), som sikrer, at alle dine personlige informationer bliver krypteret, herunder dine bankoplysninger.

Du kan benytte de fleste gængse kreditkort som betalingsmiddel i webshoppen, inklusiv Dankort, Visa/Dankort, Mastercard og Maestrocard. Ved betaling pålægges et gebyr. Ved betaling med Dankort og VISA/Dankort betaler Queen gebyret til NETS. For øvrige korttyper pålægges et gebyr der udelukkende går til NETS (tidligere PBS).

ORDREBEKRÆFTELSE OG FAKTURA

Når du har bekræftet din ordre i webshoppen, modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail.

Kunder med CVR-nummer kan ansøge om at få login til queen.dk, og således betale via faktura. Faktura modtages pr. e-mail. 
Ved fakturabetaling er betalingsbetingelserne 8 dage netto.

ORDREBEHANDLING
NB! Vi leverer pt. kun på tirsdage og fredage. Hvis der bestilles inden kl. 7.30 på mandage og torsdage, er de klar til levering næstfølgende hverdag.

Levering til Bornholm vil typisk tage 2 ekstra dage i forhold til ønsket leveringsdato.

Leveringerne bliver sendt med PostDanmark, hvor vi har en særordning der sikrer at pakkerne ikke vendes på hovedet.

Skulle det ske, at en af de bestilte varer ikke længere er på lager, vil du blive kontaktet for at afklare om du fortsat ønsker at få den resterende del af din ordre leveret (eksklusiv de udsolgte varer). 

LEVERING AF VARER
Fragten er den samme uanset antal pakker.

GRATIS AFHENTNING PÅ GARTNERIET
Du kan gratis afhente dine varer på gartneriet. Afhentning af bestilte varer kan ske indenfor gartneriets åbningstider 12.00 - 16.00 alle ugens hverdage. Henvend dig gerne på kontoret. 

Queen - Knud Jepsen a/s
Skanderborgvej 193
8283 Hinnerup

ABONNEMTSORDNING (Kun virksomheder)
Enkelte af vores produkter kan bestilles via en abonnentsordning. Det fremgår ved det enkelte produkt om det kan leveres via en abonnementsordning.  

Efter hver enkelt gennemført betalingstransaktion fremsendes kvittering til den e-mail adresse, der er oplyst ved opstart/køb af abonnementet.

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement. Opsigelsen påvirker ikke den periode som du allerede har betalt for. Opsigelsen af dit abonnement skal være foretaget senest 7 dage efter modtagelse af din seneste levering. Modtager vi opsigelsen senere, gælder opsigelsen først efter næste levering. Udeblevet betaling betragtes ikke som opsigelse. Opsigelse skal altid ske i kundeområdet på www.queen.dk. Der sendes en bekræftelse på opsigelsen til den e-mail, du har oplyst. Opsigelse kan ikke foretages på telefon eller e-mail.

RETURNERING
Ifølge Forbrugeraftalelovens § 17, stk. 2, nr. 1 jf. § 9, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder blomster og vin. Dog kan du hos Queen nå at fortryde en bestilling ved at sende os en email inden den sidste hverdag før leveringsdagen.

MANGLENDE VARER OG REKLAMATION
Såfremt du ved ordremodtagelsen konstaterer mangler og/eller beskadigelse, beder vi dig kontakte os senest den første hverdag efter leveringsdagen. Ved reklamationer aftales det i de enkelte tilfælde hvordan dette bedst håndteres, og du kan derfor ikke returnere varerne uden forudgående aftale herom. Knud Jepsen a/s vil afholde alle rimelige returneringsomkostninger i forbindelse med reklamationer. Ved manglende varer, beder vi dig i alle tilfælde kontakte vores hovedlager på tlf. 86 98 61 66.

KLAGEMULIGHEDER - OVERSIGT  OG LINKS
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kundeservice@queen.dk

 

KONTAKT

Queen - Knud Jepsen a/s
Skanderborgvej 193
8283 Hinnerup

Al henvendelse vedrørende webshop ordrer mv. bedes rettet til ovenstående e-mail og telefonnumre.

Telefonerne er åbne mandag-fredag kl. 8-16.

 

Indkøbskurv

Total: DKK 0,00

Køb
--