Leverings- og betalingsbetingelser
  da en de tr

Leverings- og betalingsbetingelser

Ved handel på denne hjemmeside accepteres automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at betingelserne læses grundigt igennem.

 

PRISER

Alle priser i webshoppen er inkl. moms samt gældende afgifter for privatkunder og ex. moms for B2B kunder med login. Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl samt for udefra kommende pris- og valutaændringer.

 

BETALING OG SIKKERHED

Betaling foregår online via en NETS-certificeret gateway, som sikrer, at alle personlige informationer bliver krypteret, herunder bankoplysninger.

De fleste gængse kreditkort kan benyttes som betalingsmiddel i webshoppen, inklusiv Dankort, Visa/Dankort, Mastercard og Maestrocard. Ved betaling pålægges et gebyr. Ved betaling med Dankort og VISA/Dankort betaler Queen gebyret til NETS. For øvrige korttyper pålægges et gebyr der udelukkende går til NETS (tidligere PBS).

 

ORDREBEKRÆFTELSE OG FAKTURA

Når ordren er gennemført i webshoppen, modtager kunden en ordrebekræftelse pr. e-mail.

Kunder med CVR-nummer kan ansøge om at få login til Queen.dk, og således betale via faktura. Faktura modtages pr. e-mail.

Ved fakturabetaling er betalingsbetingelserne 8 dage netto.

 

ORDREBEHANDLING

NB! Queen leverer pt. kun på tirsdage og fredage. Hvis der bestilles inden kl. 7.30 på mandage og torsdage, er varerne klar til levering næstfølgende hverdag.

Leveringerne bliver sendt med BFT Logistik, hvor Queen.dk har en særordning der sikrer at pakkerne håndteres korrekt.

Skulle det ske, at en af de bestilte varer ikke længere er på lager, vil kunden blive kontaktet for at afklare, om den resterende del af ordren skal leveres (eksklusiv de udsolgte varer).

 

LEVERING OG FRAGT

Queen.dk leverer ikke til ikke-brofaste øer.

Fragten er den samme uanset antal pakker.

 

GRATIS AFHENTNING PÅ GARTNERIET

Kunder kan gratis afhente forudbestilte varer på gartneriet. Afhentning af bestilte varer kan ske mellem kl. 12.00 - 16.00 alle ugens hverdage. Henvendelse ved kontoret.

Queen - Knud Jepsen a/s

Skanderborgvej 193

8283 Hinnerup

 

ABONNEMTSORDNING

Buketter og potteplanter kan købes via en abonnementsordning.

Kunden vælger selv første leveringsdato samt efterfølgende hvor ofte varerne skal leveres, eksempelvis hver 4. fredag.

Før abonnementsordren kan gemmeføres, skal kunden kvittere for at have læst handelsbetingelserne. Ligeledes gøres opmærksom på, at det er en abonnementsordre som vil blive leveret med det ønskede uge-interval.

Abonnementsordrer der falder på en helligdag, vil blive pakket og sendt den førstkommende mulige hverdag.

Bestillingsbekræftelse

Når abonnementsordren er godkendt af kunden, fremsendes en bestillingsbekræftelse pr mail til den e-mailadresse, der er oplyst ved bestilling af abonnementsordren. På bestillingsbekræftelsen fremgår at ”Dette er en abonnementsordre, som vil blive leveret hver x. xxxdag” (Eksempelvis hver 4. fredag).

Efter hver forsendelse fremsendes en faktura til kundens e-mailadresse.

 

Opsigelse og ændring af abonnementsordre:

Kunden kan til enhver tid opsige sit abonnement ved henvendelse til Queen kundeservice på tlf 86986188 eller på mail kundeservice@queen.dk. Opsigelse af abonnementet skal foretages senest 7 dage før den næste levering. Modtager Queen opsigelsen senere end 7 dage før næste levering, gælder opsigelsen først ved den efterfølgende levering.

Der sendes en bekræftelse på opsigelsen til den e-mailadresse, der er oplyst ved bestilling.

For at ændre et abonnement, skal abonnementet opsiges (jvf ovenfor) og en ny abonnementsaftale skal indgås.

Særligt omkring abonnement med automatisk træk på betalingskort:

Som abonnementskunde bekræftes ved bestillingen at Queen må foretage automatisk træk på kundens kreditkort. Beløbet vil blive trukket på betalingskortet, når varen er afsendt og efter at kunden har modtaget en faktura pr e-mail.

Kundens ansvar og hæftelsesforhold

Kunden er forpligtet til i god tid og senest 7 dage før næste leverance at informere Queen om adresseændring, alternativt forbeholder Queen sig ret til at fakturere eventuelle mer-udgifter for transport til ny adresse.

Det er kundens ansvar at betalingskortet er gyldig. Ved udløb af gyldighed forpligter kunden sig til at kontakte Queen med henblik på fornyelse af kortdata.

Såfremt betalingskortet ikke er gyldig på leveringstidspunktet, forbeholder vi os ret til at annullere abonnementsordren.

 

 

RETURNERING

Ifølge Forbrugeraftalelovens § 17, stk. 2, nr. 1 jf. § 9, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder blomster og vin. Dog kan du hos Queen nå at fortryde en bestilling ved at sende os en e-mail senest 3 hverdage før leveringsdagen.

 

MANGLENDE VARER OG REKLAMATION

Såfremt kunden ved ordremodtagelsen konstaterer mangler og/eller beskadigelse, bedes kunden kontakte Queen senest den første hverdag efter leveringsdagen. Ved reklamationer aftales det i de enkelte tilfælde hvordan dette bedst håndteres, og kunden kan derfor ikke returnere varerne uden forudgående aftale herom. Knud Jepsen a/s / Queen vil afholde alle rimelige returneringsomkostninger i forbindelse med reklamationer. Ved manglende varer kontaktes Queen kundeservice på tlf. 86 98 61 88 eller kundeservice@queen.dk.

 

KLAGEMULIGHEDER - OVERSIGT  OG LINKS

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis kunden er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan klages angives i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angives en klage her, skal Queens E-mail adresse: kundeservice@queen.dk angives.

 

KONTAKT

Queen - Knud Jepsen a/s

Skanderborgvej 193

8283 Hinnerup

CVR: 11757278

E-mail: kundeservice@queen.dk

Telefon: +45 86 98 61 88

Al henvendelse vedrørende webshop ordrer mv. bedes rettet til ovenstående e-mail og telefonnummer.

Telefonerne er åbne mandag-fredag kl. 8-16.

 

Indkøbskurv

Total: DKK 0,00

Køb
--